Het communicerende ziekenhuis

Als patiënt breng je liever geen tijd door in het ziekenhuis. Het liefst zat je gezond en wel thuis. Het beter maken van patiënten is dan ook een belangrijke taak van ziekenhuizen, maar lang niet de enige. Patiënten zijn mondiger en willen weten waar zij aan toe zijn. Dit maakt dat communicatie in de zorg steeds belangrijker wordt.

De zoektocht naar kwaliteit

De meeste patiënten kijken tegenwoordig op internet of via social media naar de kwaliteit van de zorginstelling waarnaar zij worden doorverwezen. De wijze waarop de zorginstelling met haar patiënten communiceert blijkt bij het bepalen van deze kwaliteit vaak van doorslaggevend belang. Patiënten wijzen op bereikbaarheid, toegankelijkheid en gastvrijheid als zij naar de kwaliteit van een zorginstelling worden gevraagd.

Digital signage en wachtverzachting

Door de patiënt op het juiste moment relevante informatie te bieden over bijvoorbeeld de wachttijden of de aanwezigheid van artsen, wordt de servicebeleving van de patiënt verbeterd. QYN heeft zich al diverse malen bewezen met het bieden van totaaloplossingen voor communicatie in de zorg. Zo wordt de patiënt via beeldschermen geïnformeerd over actuele wachttijden, terwijl hij daarnaast informatie zoals het nieuws of sportuitslagen tot zich kan nemen. Wachtverzachting wordt dat genoemd. Wachtverzachting kan ook worden ingezet om patiënten gerust te stellen en even aan iets anders te laten denken dan aan de redenen waarvoor zij naar het ziekenhuis zijn gekomen. Verder hebben de schermen natuurlijk een praktische functie, zo kan dynamische bewegwijzering de patiënt snel naar de juiste plek brengen en hem daar geruststellen dat hij ook echt op zijn bestemming is aanbeland.

Communicatie in de nazorg

Ook als de patiënt eenmaal thuis is, blijft communicatie in de zorg belangrijk voor het bepalen van de kwaliteitservaring. Zorginstellingen die de patiënt een communicatieplatform bieden om ervaringen uit te wisselen, worden vaker als transparanter en meer vertrouwd beoordeeld.

Een online website is onmisbaar geworden voor elk bedrijf

In deze technologische tijd is het van essentieel belang dat je je producten, diensten, webapplicatie  ook online aanbied.  Om je product of dienst online aan te bieden is tegenwoordig ook al niet genoeg meer, je moet zorgen dat deze zich onderscheid van de concurrenten maar ook toegankelijk is op alle platformen.

een online website, webshop of webapplicatie zijn belangrijk om je verkoopkansen de hoogte in te sturen.   Het is belangrijk om een gebruiksvriendelijke website aan te maken die de aandacht van de klant trekt,  zoals jezelf weet hechten mensen veel waarde aan de eerste indruk die ze over een bedrijf of organisatie hebben.   Doordat je website gebruiksvriendelijke en er professioneel uitziet worden je inspanningen voor Seo, social media en online adverteren duidelijk meer geapprecieerd. Wanneer men een eerste goed indruk heeft kan je ook al rekenen op mond-op mond reclame wat je bedrijf alleen maar ten goede komt.

Niet alleen is het bij mensen belangrijk dat  hun uiterlijk er goed uitziet,  dit telt voor alles in het leven, als je website  een goed , verzorgt en professioneel  uiterlijk heeft zijn mensen al rapper geneigd om positieve mening over je bedrijf te verkrijgen.   Zoals we al zeiden is de eerste druk van immens belang, de eerste 5 seconden dat de surfer op je website zit  beslist hij welke mening hij over jou bedrijf heeft.  Zoals je al merkt uit dit artikel is de webdesign van je website van essentieel belang

De voordelen van een goede website:

– Toegevoegde  waarde  voor de klant
– De klant heeft een goede eerste indruk als je in het bezit bent van een gebruiksvriendelijke en professionele website
– Snel terugvinden van veel en belangrijke informatie over je bedrijf wat de klant kan overtuigen om een product of dienst bij jou te kopen in plaats van bij je concurrent.
– Makkelijker contact opnemen

http://www.edit4u.nl/