Boekhouder en administratiekantoor Veldhoven? Ontmoet: AD-Vi

Bent u onnodig veel tijd kwijt aan het bijhouden van alle administratie? Administratie uitbesteden is wellicht een grote voor u. Toch zitten er erg veel voordelen aan uw loonadministratie uitbesteden en salarisadministratie uitbesteden. Op zoek naar salarisadministratie in Valkenswaard of administratiekantoor in Valkenswaard? U leest het in deze blog.

Wat doet een boekhouder wekelijks?

Een boekhouder houdt zich bezig met een scala aan zaken. Bijvoorbeel: bijhouden van inkomsten en uitgaven. Het voordeel voor u is dat u een overzicht houdt in de financiële situatie van uw onderneming. Ook het bijhouden van financiële transacties, verslagen opstellen en nauwkeurig verifiëren van documenten behoort tot het takenpakket.

Administratie: uitbesteden of niet uitbesteden

Het uitbesteden van de administratie is een hele goede oplossing wanneer u hier onnodig veel tijd aan kwijt bent of merkt dat u kennis op dit gebied tekort komt. Een correcte en overzichtelijke administratie is onmisbaar voor een succesvolle onderneming. Een goede financiële administratie geeft belangrijke inzichten in de situatie van een bedrijf. Wilt u het onmisbare element ook niet missen. Neem dan contact op met AD-Vi! Wij zijn een boehouder en administratiefkantoor. Daarnaast bieden wij nog veel meer zoals bijvoorbeeld salarisadministratie. Wij richten op ondernemers in Valkenswaard en Veldhoven.

Waar moet u zoal op letten?

Waar moet u zoal op letten bij het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Het is belangrijk dat u zelf het overzicht houdt in het bedrijf, zodat u weet hoe alles loopt en waarom dat zo is. Weten wat er speelt en hoe baten en kosten zich met elkaar verbinden is erg belangrijk. Alert blijven is één van de meest belangrijke punten! Schakel AD-Vi in om u hierbij te helpen. Wij nemen graag het voortouw in de boekhouding en salarisadministratie in Veldhoven en Valkenswaard.

Op zoek naar een boekhouder in Valkenswaard? Of een administratiekantoor in Veldhoven? Dan bent u bij AD-Vi aan het juiste adres. 

https://www.crool.nl/

Unieke werkplekken en evenementenlocaties in omgeving Amsterdam

Op zoek naar een bijzondere evenementenlocatie? Wij van C-Bèta bieden naast unieke evenementenlocatie ook bijzondere werkplekken in omgeving van Amsterdam aan. Een toplocatie in de Valley op Schiphol Trade Park. Onze locatie is een voorbeeld van circulair denken. Het is de ideale plek voor iedereen die iets wil met circulaire economie. 

Flexibele en bijzondere werkplekken Amsterdam

‘Het nieuwe werken’ zorgt voor een mobiele levensstijl. Bij C-Bèta vergroten we de levensduur van producten zodat deze ideale werkplek een inspiratiebron is voor iedereen die iets wil met de circulaire economie. Van mensen die ondernemen tot mensen die investeren tot overheden, onderzoekers en adviseurs. C-Bèta biedt bijzondere werkplekken aan in omgeving Amsterdam.

Ontdek onze bijzondere evenementenlocaties in Amsterdam

Wij bieden bijzondere en unieke evenementenlocaties aan in Amsterdam. Dit bevorderd de unieke concepten en ideeën van de mens. Wij bieden verschillende unieke ruimtes aan en hebben een ruime keuze voor allerlei doeleinden. Hierdoor is er een ruimte die altijd aansluit bij jouw vereiste. Zo hebben wij een evenementenlocatie in omgeving Amsterdam voor grote groepen tot ongeveer 100 gasten en dit is ook nog eens uit te breiden. Hierdoor is de ruimte geschikt voor grote groepen voor het geven van presentaties en workshops. Daarnaast is het ook geschikt voor personeelsfeesten en standruimte.

Bijzondere evenementenlocaties in omgeving Amsterdam

U kunt bij ons terecht voor een grote bijeenkomsten en ook voor kleine vergadering. De ruimtes voor de kleine vergadering is handig voor als u met kleine groepen komt. Voor elke wens is er een unieke evenementenlocaties in de omgeving van Amsterdam. U heeft de keuze om een ruimte te huren voor een dagdeel of de gehele dag. Wij laten de keuze aan u.

Of u nu op zoek bent naar een werkplekken of plek voor een evenement Bij C-Bèta heeft u veel mogelijkheden. Wij hebben diverse werkplekken in Amsterdam en evenementenlocatie in Amsterdam aan. Neem vrijblijvend contact met ons op.

https://www.crool.nl/

wat te doen bij ontslag?

Is uw werkgever voornemens uw contract te beëindigen? Dan moet deze naar het UWV of de kantonrechter om hiervoor toestemming te vragen. Vaak krijgt u als medewerker een ontslagbrief van uw werkgever of stelt deze ontslag met wederzijds goedvinden voor en wordt er een vaststellingsovereenkomst opgemaakt.

Als eerste moet u kijken naar uw type contact. In een tijdelijk contract behoort een einddatum te staan. De werkgever hoeft dit contract dan niet te verlengen. Indien u een contract van 6 maanden of langer heeft moet uw werkgever minimaal 1 maand voor de einddatum laten weten of hij het contract verlengt of niet. Indien uw werkgever het tijdelijke contract wenst te beëindigen dan moet de mogelijkheid hiervoor in het contract te zijn opgenomen. Meestal geldt er dan een opzegtermijn van 1 maand. Indien u een vast contract heeft staat er uiteraard geen einddatum vermeld en heeft u een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Zo’n contract kan alleen door de werkgever worden opgezegd indien daar een geldige reden voor is.
Daarna moet u kijken wat de reden is voor het aangezegde ontslag. Indien u tijdens de proeftijd wordt ontslagen hoeft er overigens geen reden worden opgegeven. Al is het natuurlijk wel netter wanneer dat wel wordt gedaan.
Bij een tijdelijk of vast contract dient de werkgever een geldende reden te hebben voor het ontslag, zoals: u bent langer dan twee jaar ziek, bedrijfseconomische redenen, vaak ziek zijn, onbehoorlijk gedrag, een arbeidsconflict, etc.

Juridisch advies

Wanneer uw werkgever u wilt ontslaan is het aan te raden juridisch advies aan te vragen. Een advocaat kan u helpen bij een eventueel verweer tegen het ontslag of met het beoordelen van het ontslagvoorstel. Ook kan deze namens u een voorstel voor een vaststellingsovereenkomst opmaken. Hierin worden zaken geregeld als de ontslagvergoeding (meestal in de vorm van een transitievergoeding die u hier kunt berekenen) en budget voor scholing en outplacement. Laat u dus niet de kaas van het brood eten en hou zelf de regie!


Bij ontslag krijgt de medewerker tegenwoordig altijd een transitie- of ontslagvergoeding

https://www.outplacementverzekering.nl

Alles wat je moet weten over Fabius Opleidingen

Fabius Opleidingen is een instelling die al heel lang allerlei mensen in het hele land opleidt voor allerlei verschillende functies. Deze opleidingen zijn vooral geschikt voor volwassenen die al een tijd klaar zijn met school maar toch weer willen leren. Dit kan allerlei redenen hebben. Misschien herken je jezelf hierin en wil je je leven omgooien en iets anders gaan doen. Misschien wil je een baan, maar heb je niet de juiste kantoor- en boekhoudvaardigheden en diploma’s die ervoor nodig zijn. Als je je hierin herkent moet je vooral doorlezen. In dit artikel lees je namelijk alles over het volgen van een opleiding bij Fabius.

Een leven lang leren

Fabius Opleiding staat voor een leven lang leren. Het volgen van een opleiding op latere leeftijd komt steeds vaker voor. Mensen willen soms eens iets anders gaan doen met hun leven of willen zich hun hele leven doorontwikkelen. Dit wordt bij Fabius dan ook toegejuicht. Als je je goed blijft ontwikkelen kun je je positie op de arbeidsmarkt versterken tegenover andere mensen van jouw leeftijd die dit niet doen. Daarnaast heb je met de juiste certificering meer kans op een baan en om deze baan dan ook te behouden. Ook kun je met een diploma meer verdienen. Een investering in jezelf, ook op latere leeftijd, kan dus nooit kwaad. Bij Fabius kun je terecht voor allerlei opleidingen binnen het kantoorleven. Dit gaat van secretaresse tot boekhouder.

Een nuttige opleiding in de buurt volgen

De opleidingen van Fabius zijn erg gericht op praktijkkennis die je echt kunt gebruiken in je werk. Daarnaast zijn er in Nederland wel 50 leslocaties, dus je vindt er altijd wel eentje bij jou in de buurt. Kijk op de website voor meer informatie en alle opleidingen en locaties.  

Hofkens HIG: schoonmaakwerk op maat die bij u past

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Werkomgevingen van Hofkens HIG

Bent u op zoek naar schoonmaak in Den Bosch? Of reguliere schoonmaak in Tilburg? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Want reguliere schoonmaak is een van onze belangrijkste diensten. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijfspand er uitstekend uitziet. Want een schoon bedrijfspand is het gezicht van uw bedrijf. En is belangrijk voor de uitstraling van uw bedrijf. Met Hofkens HIG hoeft u nooit meer bang te zijn voor vieze bedrijfsruimtes. Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden zorgeloos uit handen. Wij werken voor diverse bedrijven zoals onder andere voor onderwijs-, zorginstellingen en kantoorpanden. Ons klantenbestand is zeer divers. Waardoor onze Allesreinigers ervaring hebben met werkomgevingen in verschillende branches . Zo hebben ze ervaring in het schoonmaken van zwembaden, sporthallen en trappenhuizen. Ben je benieuwd naar de andere mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. We kijken graag samen wat uw wensen en behoeftes zijn. Zo maken we voor u een speciaal schoonmaakprogramma die het beste bij u past. 

Schoonmaakonderhoud in Tilburg of Den Bosch

Wilt u uw schoonmaakonderhoud uitbesteden? Omdat u geen tijd of capaciteit heeft? Heeft u dan al gedacht aan Hofkens HIG? Wij zijn een schoonmaakbedrijf in Tilburg en schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Onze medewerkers snappen dat het hebben van een schone werkomgeving niet alleen fijn is voor uw medewerkers. Maar het is ook belangrijk voor de uitstraling van uw bedrijf. Hierdoor gaan onze Allesreinigers zorgvuldig te werk. En zorgen ervoor dat vieze kantoorruimtes tot het verleden behoren. Of u nu op zoek bent voor dagelijkse of periodieke schoonmaakonderhoud. Wij staan altijd voor u klaar. Zo kunt u voor verschillende schoonmaakonderhoud diensten bij ons terecht zoals: vloeronderhoud, trappenhuis schoonmaak, sanitaire dienstverlening en kantoren schoonmaak. Dit zijn nog maar een paar voorbeelden van onze diensten. Bij ons kunt u kiezen om meerdere diensten af te nemen of slecht één. Samen kijken we wat het beste bij u past en waar u behoefte aan heeft. Voor ons is geen schoonmaakklus te veel.

Gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg en Den Bosch

Op zoek naar reguliere schoonmaak in Tilburg of reguliere schoonmaak in Den Bosch? Wij voeren al ruim 57 jaar diverse schoonmaakwerkzaamheden uit voor diverse bedrijven. Of je nu op zoek bent naar dagelijkse schoonmaak of periodieke. Voor elk bedrijf is er een schoonmaakprogramma op maat. Geen omgeving is voor ons te gek. Onze medewerkers pakken alles aan. Deze werken met de beste materialen. Hierdoor krijgen wij zelfs de hardnekkigste vlekken schoon. Hofkens HIG biedt diverse schoonmaak diensten aan, zoals:
• Schoonmaakonderhoud

• Glasbewassing

• Rioolservice

• Gevelreiniging en terreinwerkzaamheden

• Voedingsindustrie

• 24/7 riool- en calamiteitenservice
 Samen kijken we naar uw wensen en behoefte. Hier passen wij onze werkzaamheden op af. Voor elke klus is er een passende oplossing. Bij ons kunt u terecht voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Wij zijn uw partij voor al uw schoonmaak problemen. De Allesreinigers zijn experts op het gebied van hygiëne en veiligheid. Hofkens HIG zorgt ervoor dat al uw schoonmaakwerk uit handen worden genomen. Wij steken graag voor u de handen uit de mouwen.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/

Leer leer verven

Leer leer verven zeg je? Ja leer in de zin van leren en de stof gemaakt van de huid van dieren. Deze kun je ook verven. Stel je voor dat een bank of stoel wilt verven en deze is van leer. Dan kan dat. Is het erg moeilijk? Valt mee, als je de juiste stappen en bovenal de juiste verf gebruikt. Het is bijvoorbeeld belangrijk dat je het verven in de juiste volgorde doet. Begin niet zomaar met je kwast wat leren verf erop te smeren, maar besteed er tijd en aandacht aan. Zo is het ten eerste belangrijk dat je het leren oppervlak van de stoel, laars, portemonnee of geheel iets anders goed voorbereid met zogenaamde ‘preparer’. Op de verpakking vind je ook wel de naam ‘preparer en deglazer’. Dit spul zorgt er voor dat je oppervlak goed ontvet wordt en al het aanwezige vuil geen kans krijgt de verf aan te tasten. Als je het verven niet goed voorbereid krijg je hier later problemen mee. De verf zal afbladderen en dat is zonde van het product en de moeite die je erin gestoken hebt. Daarom: goed voorbereiden, want dat is belangrijk! 

 

Voor verf is er speciale leer verf beschikbaar. Dit is het eenvoudigste online aan te schaffen. De verf wordt bij u thuis geleverd, waardoor u niet op zoek hoeft naar een speciale leerverfwinkel. Deze winkels zijn namelijk niet op iedere hoek van de straat te vinden. Gelukkig hebben wij internet waardoor het verf bestellen eenvoudig gaat. Bovendien weet u zo zeker dat u de verf voor de scherpst mogelijke prijs heeft. Dus gaat u een leren stoel verven? Is het iets van suede? Dan koopt u het beste suede verf zwart. Veel succes! Met de goede tips en de juiste materiaalkeuze moet het goedkomen. Zet hem op, je kan het.

 

 

https://www.leerverfshop.nl/

Klantenservicetelefoon, 24/7 beschikbaar

Bellen met Eneco kun je iedere werkdag doen van acht uur ’s morgens tot zes uur ’s avonds. In het weekend is de klantenservice niet bereikbaar. Via www.klantenservicetelefoon.nl kun je op ieder moment een telefoonnummer achterhalen dat je nodig hebt. In ons bestand vind je telecombedrijven, webshops, loterijen en gemeenten. Een veel geraadpleegde categorie is die van pakketdiensten. Dat heeft te maken met de ontwikkeling dat we met z’n allen steeds meer spullen online bestellen. Kleding en schoenen, maar ook levensmiddelen en maaltijden. Als jij overweegt van je huidige energieleverancier naar Eneco over te stappen, kun je dat online regelen. Geef je er de voorkeur aan het telefonisch te regelen dan kan dat natuurlijk ook. Het nummer van Eneco is 0900-0201. Je kunt ons ook bellen, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk een klantenservicemedewerker van Eneco aan de lijn krijgt.

Snel iemand aan de lijn? Bel met 0906-1850

De telefoon bij Eneco wordt opgenomen door een vriendelijk en kundig klantenserviceteam. Deze mensen weten waar ze het over hebben en kunnen al jouw vragen beantwoorden. Daarbij maakt het niet uit of het gaat om de maandelijkse rekeningen, de slimme meter of CrowdNett. Heel handig is de Eneco-app. Met deze tool voor op je telefoon of tablet heb je altijd en overal inzicht in je energieverbruik. Het telefonische keuzemenu is opgesplitst om zowel klanten die hun klantnummer bij de hand hebben als mensen die daar niet over beschikken snel te helpen. Je krijgt vervolgens allerlei opties te horen. Denk dan aan: “Wilt u klant worden”, “Wilt u een Toon bestellen” en “Wilt u een nieuw adres opgeven”. En er is een onderverdeling naar het huidige contract, een aanbod van een andere leverancier en meterstanden. Het menu is behoorlijk uitgebreid. Je kunt klantenservicetelefoon.nl raadplegen voor alle details. Zo ben jij in ieder geval uitstekend voorbereid als je met Eneco gaat bellen.

https://www.klantenservicetelefoon.nl/

Schoonmaakhulp nodig in Breda en Roosendaal? Hofkens HIG heeft alles onder 1 dak

Al uw schoonmaak onder één dak? Met Hofkens HIG besteed u al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit. Geen zorgen meer over het schoonmaken én schoonhouden van uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Maar wat zijn de voordelen van schoonmaak uitbesteden aan Hofkens HIG? Voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? U leest er alles over in deze blog.

Verschillende omgevingen

Overweegt u een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal? Dan wilt u natuurlijk zeker weten dat u bij de juiste partij aanklopt. De Allesreinigers van Hofkens HIG trekken er dagelijks op uit voor de schoonmaak van honderden bedrijven door heel Nederland. De diversiteit van ons klantenbestand is dan ook erg groot. Zo werken wij onder andere in kantoorpanden, zorginstellingen en onderwijsinstellingen. Maar ook in productie- en industriële omgevingen. Onze Allesreinigers werken bij allerlei openbare gebouwen, sporthallen, zwembaden en sportscholen. Maar ook voor het reinigen van trappenhuizen voor bijvoorbeeld VVE’s kunt u bij ons terecht. Geen omgeving is ons bekend. Dus niet alleen ons dienstenpakket is erg uitgebreid, ook qua locaties is er vanalles mogelijk.Twijfelt u of Hofkens HIG ook uw schoonmaakbedrijf kan worden? Aarzel dan niet, maar neem vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reguliere schoonmaak

Een schoon pand of een schone bedrijfsruimte is het visitekaartje van uw bedrijf. Een van de belangrijkste diensten van Hofkens HIG is dan ook reguliere schoonmaak. Voor al uw schoonmaakonderhoud kunt u dan ook bij ons terecht. Of u nu op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal, Hofkens HIG verzorgt met liefde de reguliere schoonmaak van uw kantoorpand. Maar wat valt er onder de werkzaamheden van reguliere schoonmaak? Graag leggen we dat even aan u uit. Bij reguliere schoonmaak kunt u onder andere denken aan stof afnemen, stofzuigen, stofwissen, moppen, prullenbakken legen en inventaris schoonmaken. Vaak betreft het om de dagelijkse en periodieke schoonmaak van bedrijfsruimten en kantoorpanden. Maar u kunt ook denken aan de schoonmaak van scholen, ziekenhuizen of andere openbare gebouwen. Onze Allesreinigers werken uitsluitend met de allerbeste materialen. Volgens een vast werkprogramma verzorgen zij de schoonmaak, zodat u zich te allen tijde kunt blijven focussen op uw eigen werk.

Verschillende diensten Hofkens HIG

Hofkens HIG heeft alles onder één dak. En dat is wel zo makkelijk. Dit betekent dat onze Allesreinigers niet alleen inzetbaar zijn voor reguliere schoonmaak in Breda of reguliere schoonmaak in Roosendaal. Ze zijn ook gespecialiseerd in onder andere industriële schoonmaak en sanitaire reiniging. Met zo’n uitgebreid dienstenpakket kunt u bij Hofkens HIG terecht voor al uw schoonmaak. Bent u op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Breda voor de reiniging van uw trappenhuis? Of zoekt u een schoonmaakbedrijf in Roosendaal voor een complete onderhoudsstop in een industriële omgeving? Ook voor specialistisch werk zoals schoonmaak in de voedingsindustrie is Hofkens HIG uw partij. Onze Allesreinigers zijn experts op het gebied van hygiëne en veiligheid. Tot slot kunt u ook bij ons terecht voor glasbewassing, het reinigen van gevels en trappenhuizen, onze rioolservice en de 24/7 calamiteitenservice. Hofkens HIG neemt u al uw schoonmaakwerk graag uit handen en steekt graag vandaag nog de handen uit de mouwen.

Hofkens HIG is niet alleen als schoonmaakbedrijf in Breda, maar ook als schoonmaakbedrijf in Roosendaal dé ideale partij. Met alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak, kunt u met al uw schoonmaak bij ons terecht. Wilt u meer weten over werkwijze of onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/

Schoonmaakbedrijf voor kantoren in Breda of Tilburg? Lees dit artikel

Ben je op zoek naar een schoonmaakbedrijf die dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden uitvoert in kantoorpanden? Of een schoonmaakbedrijf die eens in de twee weken de glazen komt wassen? Er zijn veel redenen te bedenken waarom je op zoek gaat naar een goed schoonmaakbedrijf. Maar waar begin je met zoeken en waarop baseer je uiteindelijk je keuze?

De voordelen van een schone werkplek

Je kent het vast wel: je probeert de werkplek gezamenlijk schoon te houden met een handig schoonmaakrooster, maar op den duur is het niet meer bij te houden. Je merkt dat sommige mensen zich er makkelijk vanaf maken en dat het vaak dezelfde mensen zijn die de taken uitvoeren. Het schoonmaakwerk blijft steeds vaker liggen en het gaat iedereen langzaam tegenstaan. Op dat moment is een schoonmaakbedrijf de redding. De meeste mensen realiseren zich niet wat een werk het is om het schoonmaakwerk goed bij te houden. Pas wanneer een schoonmaakbedrijf al het werk zou staken, wordt duidelijk wat een schoonmaakbedrijf allemaal doet. Hieronder 4 positieve effecten van het hebben van een schone (werk)omgeving:

1: Een schoon kantoor geeft een positieve eerste indruk. Het bedrijf waar je werkt is immers je visitekaartje.
2: Een schone werkomgeving heeft een gunstig effect op je humeur. Van een schone werkplek wordt iedereen blij!
3: Een schone omgeving is beter voor je gezondheid. Veel werkplekken zijn niet altijd even hygiënisch. Uit onderzoek blijkt dat een schone werkomgeving van groot belang is voor het welzijn van je werknemers.
4: De productiviteit wordt verhoogd. Met een schone werkplek word je niet gehinderd in je werk.

Schoonmaakbedrijf zakelijk of privé inhuren?

Ben je op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Breda of juist naar een schoonmaakbedrijf in Tilburg? Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Zolang je regionaal zoekt, vind je al gauw het schoonmaakbedrijf dat het beste bij jou past. Veel mensen denken dat het raar is om privé een schoonmaakbedrijf in te huren. Maar in veel gevallen kun je ook thuis wel wat professionele hulp gebruiken. Voor het professioneel laten reinigen van je vloer of gevel of in het geval van calamiteiten. Zakelijk gaat het vaak om een dagelijks of periodiek takenpakket dat een schoonmaakbedrijf overneemt. Dit kan gaan om reguliere schoonmaakwerkzaamheden, maar ook om het reinigen van vloeren, trappenhuizen, sanitair of bijvoorbeeld dieptereiniging. In beide gevallen, zowel privé als zakelijk, kan een schoonmaakbedrijf je op allerlei vlakken van dienst zijn.

Verschillende diensten van een schoonmaakbedrijf

Als je eruit bent of je een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Tilburg wilt, begin je aan de volgende stap. Aangezien het werkveld van veel schoonmaakbedrijven breed is, moet je gaan nadenken over welke dienst je zoekt. Zoek je een schoonmaakbedrijf voor de wekelijkse grote schoonmaak in huis? Zoek je een schoonmaakbedrijf die de school één keer per week schoonmaakt? Of wil je de sanitaire schoonmaak van je sportschool uitbesteden? Als je niet precies weet wat je zoekt, kun je de vraag ook eens omdraaien: voor welk probleem zoek je een oplossing? Bijvoorbeeld: hoe zorg ik ervoor dat het sanitair van mijn sportschool schoon en fris blijft? Of: ik zoek een oplossing voor de aanslag en strepen die ik op de vloer van mijn school heb. Zo maak je het een stuk concreter en kom je vanzelf uit bij het juiste schoonmaakbedrijf en de juiste dienst.

Ben je op zoek naar een goed schoonmaakbedrijf in de regio Breda of juist in de regio Tilburg? Zoek dan niet verder! Hofkens HIG is de partij die u zowel privé als zakelijk veel te bieden heeft op het gebied van schoonmaak. Neem contact op met Hofkens HIG voor meer informatie.

https://www.hofkenshig.nl/

Design bureaustoelen; voor als u iets speciaals wilt uitstralen met uw vergaderruimte

Heeft u wel eens nagedacht over wat uw bedrijf precies profileert in de markt? En zo ja, heeft u dan al eens overwogen om dit terug te laten komen in de bureaustoelen of het overige kantoormeubilair? De volgende stap is het bezoeken van een showroom, bijvoorbeeld die van Brokx in Oosterhout. Hier kunt u al het kantoormeubilair in het echt bekijken én uitproberen. Op deze manier krijgt u pas echt een idee van de uitstraling die een design bureaustoel precies heeft, hoe comfortabel de luxe vergaderstoelen zitten of hoe het voelt om aan de verschillende vergadertafels te zitten. Wie weet vindt u er wel de nieuwe inrichting voor uw kantoor.

Design bureaustoelen die ook nog eens heerlijk zitten

Een bureaustoel moet natuurlijk hoofdzakelijk comfortabel zitten. Daarnaast heeft u er waarschijnlijk meerdere van nodig. En dat biedt mogelijkheden voor de uitstraling van uw kantoor! Wanneer de bureaustoel van slechte kwaliteit is of niet de juiste zithouding bevordert, kan dit rugklachten of andere klachten opleveren. Dat is waarom het cruciaal is om te kiezen voor design bureaustoelen met een goede ergonomie. Dat wil zeggen dat de stoelen precies goed zijn afgesteld om zo de juiste zithouding te bevorderen. Tevens zitten ze comfortabel en zien de design bureaustoelen er prachtig uit. U kunt voor deze kwalitatieve design bureaustoelen – evenals luxe vergaderstoelen en vergadertafels – terecht bij een specialist op het gebied van kantoormeubelen, namelijk Brokx.

Goede vergadertafels staan aan de basis van een succesvolle vergadering

Design vergadertafels met een praktische inslag, dat is iets dat u goed kunt gebruiken in uw vergaderruimte! Door deze ruimte van een bepaalde uitstraling te voorzien verandert de energie in de ruimte. Een zorgvuldig gekozen inrichting staat dan ook aan de basis van vele succesvolle vergaderingen en conferenties. Een vergaderruimte moet mensen stimuleren om hun verhaal te doen, hun ideeën te vertellen, maar ook om goed naar elkaar te luisteren. In een stijlvolle en goed ingerichte omgeving komen immers de beste ideeën en beslissingen naar voren. Een specialist op het gebied van kantoorinrichting is Brokx. Van luxe vergaderstoelen en design bureaustoelen tot aan een breed aanbod aan vergadertafels in allerlei vormen, bij deze specialist vindt u het allemaal!