Crool
Bedrijven

Altijd bereikbaar als ondernemer

Voor een ondernemer is het niet gemakkelijk altijd goed bereikbaar te zijn bij de klanten. Het kost erg veel tijd om de vragen altijd te beantwoorden, want je wilt de klant wel van goede informatie voorzien. Ondernemers steken deze tijd over het algemeen liever in andere zaken, maar klanten moeten nou eenmaal geholpen worden. Het is vast wel bij u opgekomen om een werknemer aan te nemen voor de telefoonopname, maar u komt elke keer weer tot de conclusie dat hier geen budget voor is. Dit gaat ten koste van uw goede humeur iedere keer als de telefoon overgaat. Klanten kunnen ook vragen via social media stellen, maar u heeft ook niet altijd tijd om op social media deze vragen te beantwoorden van klanten. Dit zorgt weer voor ergernis bij de klanten en dit is funest voor de zaak. Voor klanten is het erg belangrijk dat je als bedrijf goed bereikbaar bent en hun vragen kan beantwoorden wanneer het hun uitkomt en niet wanneer het jouw uitkomt. Vragen moeten zo snel mogelijk beantwoord worden en daarom loopt u achter op ander werk, want u bent de hele dag bezig met het beantwoorden van de vragen van klanten.

Het is daarom een erg goede optie om niet zelf de telefoon op te nemen, maar het een ander laten doen. We hebben het hier niet over een medewerknemer ingehuurd door uzelf, maar het laten uitbesteden van een antwoordservice. Het uitlaten besteden van een telefoonservice is niet duur en het bezorgt u geen stress meer. Belangrijkere zaken krijgen nu meer aandacht wat altijd ten goede is van het bedrijf. Een antwoordservice beantwoordt vragen van klanten op een vriendelijke en professionele manier. De telefonisten lezen zich in over uw bedrijf en weten alle klanten van juiste informatie te voorzien.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl